Monday, April 4, 2011

Selepas Malam Pertama....

Selepas malam pertama aku ngan kristy ehem2... bukan 'benda tu ' la!! tp iaitu shift malam semalam..terase letih n ngantuk . huh..malam td aku ader rase semangat cket tp still ngantuk kerana x cukup tido..ye la da kt sebulan aku shift pagi2 je and suddenly kene tukar malam..mmg rase tido pada waktu malam mmg beza giler ngan siang. korang akan rase lebih segar selepas tido malam, tul x? so pepun kene la hormati waktu jadual yg telah ditetapkan oleh SM aku nih..


Waktu2 malam cmni ler aku risau, cm2 leh jadik( mintak2 dijauhkan!)

tu ha Kristy partner shift malam aku nih..tenga amik gambar dia senyap2..terjah!!


ko tengok tu betapa sunyi nya jalan kt sini,tp jgn risau!!kerana en. abg2 polis kite nih akan sentiasa ade n menjaga diva2 yg keje kt 7 eleven nih..hahaha

No comments:

Post a Comment

ASAL USUL KELAHIRAN DAJJAL (Part 2)

DAJJAL DISELAMATKAN OLEH MALAIKAT JIBRIL Anak lelaki itu tinggal seorang diri di pulau itu. Dia sentiasa dijaga, diawasi serta diberi...