Sunday, January 2, 2011

Tahun Baru 2011!!!

Salam!!da masok 2011,akhirnya! aku pun baru je habis semua subject degree aku..hmnmm..tinggal thesis je..huhuh. sepatutnya aku dulu siapkan tapi sebab serabut kepala nk cover major projek komik aku nih..aku trus stop kejap..so huhhu..dgree show bulan lepas habis kat tenga2 bulan november n pastu hidup aku trus melepak sampe sekarang! ye la kononnya nk rehat2 katenya..lepas penat blaja...penat giler la!!!hahaahahah!semester nih siapkan thesis n leh la aku keje ngan tenang hahahaha.. keje ke?keje pon x aply lg berangan nk tenang!! baru aku rase kekosongan lepas habis blaja nih(x lah sgt..thesis kot yg tinggal)tapi x leh gak nk dok senang2 kt rumah..asyik2 adik aku n mak bapak aku dok support mkn minum aku nih..adik n mak aku da start tanya..'bila along nk kejr nih,ibu x larat nk tanggung' whushhhh!!terasa gak..tu le ingat nk senang2 dulu sebulan nih..tp sebulan pon da lepas n skg kena carik koje.. aku gak problem skg ni ngan dua bende, kenderaan.....lesen..... dua benda tu yang aku target beberapa bulan nih..ye la da beso2 panjang pon x pas2 lg lesen!!dak2 sekola pon leh pas ujian komputer..aku ni plak sampe dua kali gagal.lepas nih kene usaha gigih sikit kasi pas lesen..baru leh beli motor..senang cket nk g keje! x yah la nnti asyik nek public bas ja!

bila pikir2 kan skg nih kite blaja2 semua2 tu kan(ala kt universiti la),ape yang kita dpt tu pon bg aku cket je..(cm pengalaman kwn2 aku ni)..kehidupan kerja kt luar tu lain sgt..tkut sekali dpt keje terus terkejut dpt shock!!bzzzzzzz...sebab x biasa ngan environment dia!sosial politik kt luar ala bagai..
dulu pon ade gak 2 ,3 keje kt luar tu....n cm2 kenah la orang kate! tp ape pon tahun ni aku target nk wat lesen n beli motor!!(baju2 n shoping termasuk dlm senarai!!hahaha)yosshhhhh!!!!


No comments:

Post a Comment

ASAL USUL KELAHIRAN DAJJAL (Part 2)

DAJJAL DISELAMATKAN OLEH MALAIKAT JIBRIL Anak lelaki itu tinggal seorang diri di pulau itu. Dia sentiasa dijaga, diawasi serta diberi...