Sunday, August 1, 2010

Bumi berlubang or berongga??


Ni suatu teori yang agak x masuk akal tapi still ade yang ade wat research pasal nih..ingat cerita filem 'a journey to the center of the earth'.ahaks,,,lebih kurang la cam citer tu..nk kate ade kehidupan yang telah dikatakan pupus di atas muka bumi ni still hidup lagi di dalam bumi.
leftenan muda Richard E.Byrd dari Angkatan Laut Amerika dikatakan menyelusuri kutub utara meaiki kapal terbangnya melihat suatu bentuk rongga di tengah2 kutub utara tersebut.dipercayai ianya adalah pintu kepada dunia di dalam bumi itu sendiri. dunia di dalam bumi ini dikatakan menyimpan segala khazanah2 purba dan haiwan2 yang telah pupus tp still wujud di dalam bumi.Jadi ingat kisah Jules Verne semasa kecil, beberapa judul fiction seperti, De la Terre la Lune (1865; From the Earth to the Moon, 1873), Vingt mille lieues sous les mers (1870; Twenty Thousand Leagues Under the Sea, 1873), and L’Île mystérieuse (1874; The Mysterious Island, 1875), “Around the World in Eighty Days” atau “Le Tour du monde en quatre-vingt jours. dan paling menarik The Voyages continued with Le Voyage au centre de la Terre (1864; A Journey to the Centre of the Earth, 1872)
Salah satu buku paling terkenal tentang bumi yang berongga adalah Perjalanan Jules Verne ke Pusat Bumi (1864; A Journey to the Centre of the Earth, 1872) The Voyages continued with Le Voyage au centre de la Terre. ade juga mengatakan UFO asalnya adalah manusia yang menginap di dalam bumi itu dan mencipta suatu tamadun yang lebih maju dari kita???mungkinkah?? x tau la??

No comments:

Post a Comment

ASAL USUL KELAHIRAN DAJJAL (Part 2)

DAJJAL DISELAMATKAN OLEH MALAIKAT JIBRIL Anak lelaki itu tinggal seorang diri di pulau itu. Dia sentiasa dijaga, diawasi serta diberi...