Saturday, September 25, 2010

keboringan!




















xde koje kt kedai toyrus,begambo ngan senjata mainan yg famous 'nerf'! berangan cm de zombi kt kedai..ahahaha.




Nak sgt tengok citer step up 3 nya psl.member klas ajak g tengok wayang kt bukit tinggi.kononya ade lah leh tengok step up 3 3D.Aritu rasenya khamis lepas, sampai kt bukit tinggi wayang xde yg 3 d.so ade yg cadang g sunway tengok wayang kt sane. g plak singgah tengok wayang kt sunway piramid.
sampai je sane terus ke kaunter tiket tp still xde 3d..huhu bantai je la tengok. hati dok x sabo nk tengok teringat member umah yg da p dulu tengok, kate best giler la tahap cipan!
tiket kul 4.30,jam skg?kul 3 lebih.apa lg g mkn la dulu. sorang nih ajak g restoran jepun namanya pasta zanmai.huhu..teow je p sane..fuhhh!tengok restoran je menelan air liuk aku nih..(tengok cm mahal je). dok la situ ngan tersipu2 nya.
mmg mahal pon!tp berbaloi2 sebab rasenya pon sodap!aku makan belut n sup ngan nasi la!air plak fruit tea ais.x rugi pon,around makan n minum tu ade lah dlm 30 ringgit! (klu mkn KfC lepas gak 2 kali round dinner plate!)
Pas je tengok step up 3 tuh!fuhh!mmg x rugi duit aku..x sia2..mmg best.nk taw kene tengok dulu haaha..better la dr step up yg dulu.rase nk download gak wat koleksi movie!
resident evil plak aku g tengok ngan pak9,member sorang rafi agak letih katenya nk p balik dulu n rehat.so movie yg aku nntikan sekian lama da muncul sambungan kpd resident evil yg dulu. aku mmg minat resident evil daripada game sampe ke komik dia. movie dia satu pon x miss.dari yg first sampe skg nih.

sebenonya lama gak aku x p sunway piramid.rase2nya dlm 6 tahun jgak!hahah.. gila x aku nih.name je dok KL tp x bejln2 pon!

No comments:

Post a Comment

ASAL USUL KELAHIRAN DAJJAL (Part 2)

DAJJAL DISELAMATKAN OLEH MALAIKAT JIBRIL Anak lelaki itu tinggal seorang diri di pulau itu. Dia sentiasa dijaga, diawasi serta diberi...